Ide kerülnek majd a további fejlesztés részletei,
(és az álmodozások).
Az eredeti láncvezetés a túlzott láncerő és bizonytalan futás miatt gyakran vezetett láncszakadáshoz, a láncok leugrásához. A lánctányérok 21 fogról 40-re cserélése kb. felére csökkentette a láncerőt.
A hosszú láncok lengése nagy sebességnél a lácok belengését és leugrását okozta. ("Laboratóriumi teszt" a videón 1:43-tól.) A tefloncsöves láncvezetés sikeresen megszüntette a láncok belengését. A provizórikus megoldás látható a videó végén.
A tökéletes megoldást az ejtőpapucsos rendszer átalakítása (a papucs felfelé legyen nyitva) és a 21 fogú lehajtás 40 fogúra cserélése jelentette. "A gazdaságosság jegyében" láncfeszítőként "forgalomból kivont" hátsó váltókat alkalmaztunk. Ez már a 2013-as két és félnapos hegyi túránkon is kiválóan teljesített.
Az említett túráról egyelőre csak Facebook linkkel tudok szolgálni.